Wczytuję dane...
FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.

1. W jaki sposób mogę kupić dany produkt na Waszej stronie ?

Przy wybranym produkcie należy wybrać ilość jaką chcemy dodać do koszyka a następnie kliknąć "DO KOSZYKA" gdzie pojawi się informacja "Produkt został dodany do koszyka". W przypadku chęci zakupu kolejnego asortymentu należy wybrać produkt i w w/w sposobie dodać do koszyka. Jeżeli zakupy zostały już zakończone należy w prawym rogu kliknąć na "TWÓJ KOSZYK" i sprawdzić całe zamówienie. Jeżeli zamówienie jest poprawne należy przejść dalej poprzez kliknięcie "DALEJ" a następnie wybrać sposób składania zamówienia "Zarejestrować się" , "zalogować się " lub "Złożyć zamówienie bez rejestracji". W kolejnym kroku uzupełniamy adres dostawy oraz ewentualnie dane do faktury jeżeli ma być wystawiona i wybieramy formę płatności. Ostatnia zakładka "Podsumowanie Zamówienia" sprawdzamy czy wszystko jest prawidłowo wypełnione i na dole strony znajduje się także tzw : "KOMENTARZ" w którym wpisuje się np. kolor, wzór obicia lub inne ważne informacje . Po potwierdzeniu zamówienia należy sprawdzić swoją skrzynkę e-mail, na którą automatycznie została wysłana wiadomość z naszego sklepu. W emailu tym znajdują się wszystkie informacje o zamówieniu.

2. Czy muszę się rejestrować w sklepie, żeby złożyć zamówienie ?

Nie ma wymogu rejestrowania się aby złożyć Zamówienie. Zamówienie można złożyć także bez rejestracji w prosty i łatwy sposób podając dane do przesyłki oraz wybór formy płatności. Niestety poprzez zamówienie bez rejestracji nie otrzymają Państwo informacji o najbliższych akcjach rabatowych i promocjach asortymentu.

3. W jakim czasie otrzymam zamówiony towar ?

Najczęściej jest to 48 godzin, ale czas ten może się skrócić nawet do 24 godzin, w zależności od formy dostawy, płatności oraz towaru. Przykładowo zamówiony towar (do godziny 9:00) dostępny na magazynie , przy wybraniu opcji "opłaty za pobraniem" zwykle dociera następnego dnia roboczego. Czas dostawy wydłuża się w przypadku zamówień indywidualnych jak zmiana koloru lub konieczności uszycia wybranego obicia.

4. Gdzie znajdę informację o dostępności towaru ?

Informacja o dostępności towaru znajduje się po prawej stronie obok zdjęcia głównego.

5. Jaka jest cena za przesyłkę ?

Cena za przesyłkę uzależniona jest od wagi, gabarytu oraz możliwości spakowania kilku artykułów w jedną paczkę. Cena widnieje w zakładce "Koszty Dostawy"

6. Jakim kurierem dostarczacie produkty ?

Nasze produkty dostarcza firma DPD lub InPost

7. Jakie formy płatności oferuje sklep ?

Obecnie proponujemy: płatność tradycyjnym przelewem, za pobraniem, na raty, szybkim przelewem za pomocą PayU .

8. Kiedy mam opłacić zamówienie ?

By opłacić zamówienie, postępuj według procedury PayU lub poczekaj na zwrotny email, gdzie znajdują się wszelkie dane do przelewu.

9. Gdzie znajdę nr. konta do przelewu ?

Dane do przelewu znajdują się poniżej lub w zakładce Kontakt oraz Regulamin. Avanti - Poland Sebastian Frańczuk Wożuczyn 24a 22-640 Rachanie 94 1140 2004 0000 3202 7547 3626 BIC/SWIFT : BREXPLPWMBK

10. Gdzie znajdę nr. zamówienia ?

Nr. zamówienia przesyłany jest w emailu zwrotnym potwierdzającym złożenie zamówienia.

11. Czy prowadzicie tylko sprzedaż poprzez internet, czy macie gdzieś sklep aby można było obejrzeć wasz asortyment ?

Niestety nie prowadzimy sklepu stacjonarnego z wystawką. Dzięki temu rozwiązaniu możemy znacząco obniżyć cenę kupowanego produktu.

12. Co w przypadku gdy towar nie spełnia moich oczekiwań ?

Zakupione rzeczy w naszym sklepie można zawsze zwrócić do 14 dni od daty dostarczenia przesyłki przez kuriera, bez podania przyczyny.

licznik odwiedzin html